برگزاری اردو‌های راهیان نور زنجان به صورت حضوری و مجازی 

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان گفت:برنامه راهیان نور امسال با رعایت های بهداشتی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، بابایی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: پارسال برنامه راهیان نور در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا به صورت مجازی برگزار شد.

او به استفاده از ظرفیت شبکه شاد و فضای مجازی در اجرای هرچه بهتر این برنامه در سال‌های آتی تأکید کرد و افزود: سپاه استان زنجان نیز با همه ظرفیت‌های خود، آمادگی دارد نسبت به برگزاری هر چه مطلوب‌تر اردوی راهیان نور مشارکت کرده و در رشد و ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های جانبی این حرکت فرهنگی سهیم باشد.

گنج‌خانلو معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان نیز ضمن تأکید بر اهمیت راهیان نور در فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: با توجه به دستورالعمل‌ها، امسال این برنامه معنوی به صورت ترکیبی برگزار خواهد شد.

او افزود: در اجرای این برنامه، حفظ سلامت و رعایت دستورالعمل های بهداشتی جزو اولویت ها اصلی ما است و همه موارد در این زمینه به دقت مدنظر قرار خواهد گرفت.

این مسئول با بیان اینکه این برنامه باید با عالی‌ترین شکل ممکن برگزار شود، ادامه داد: اردوی راهیان نور یک ظرفیت ویژه فرهنگی است که صیانت از آن از وظایف ما است و باید همه تلاش خود را به خصوص با توجه به شرایط کرونایی مدنظر قرار دهیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.